Chords in this song

chords or tablatures

Switch orientation
Lyrics don't fit on one line? Try landscape mode instead of portrait.

remember keys
   Dm         A           
I Wanna Be a Bottle Blonde
   Bb         C      G
I Don't Know Why But I Feel Conned
   Dm          A
I Wanna Be An Idle Teen
   Bb      C     G
I Wish I Hadn't Been So Clean
  Dm     A     F    A 
I Wanna Stay Inside All Day
   F         A      Dm   Gm
I Want The World To Go Away
   Dm          A          F       A
I Want Blood, Guts And Chocolate Cake
  F       A    Dm   Gm
I Wanna Be A Real Fake


        Dm               C               D          Bb
Yeah I Wish I'd Been A, Wish I'd Been A Teen, Teen Idle
 Dm             C          F                Gm
Wish I'd Been A Prom Queen Fighting For The Title
  D              C         F            Bb
Instead Of Being Sixteen & Burning Up A Bible
F              C           F      Gm
Feeling Super, Super -Super!!!- Suicidal
    Dm      C         F       Bb
The Wasted Years, The Wasted Youth
      Dm     C       F       Bb
The Pretty Lies, The Ugly Truth
         Dm      C         F        Bb
And The Day Has Come Where I Have Died
  Dm     C         F     Bb
Only To Find I've Come Alive
     

   Dm          A
I Wanna Be A Virgin Pure
  Bb  C    G  
A 21st Century Whore
  Dm            A           Bb    C     G
I Want Back My Virginity So I Can Feel Infinity
  Dm     A     F       A
I Wanna Drink Until I Ache
   F     A      Dm    Gm
I Wanna Make A Big Mistake
   Dm          A       F    A
I Want Blood, Guts & Angel Cake
    F      A     Dm   Gm 
I'm Gonna Puke It Anyway


        Dm              C                F          Bb
Yeah I Wish I'd Been A, Wish I'd Been A Teen, Teen Idle
Dm               C           F               Gm
Wish I'd Been A Prom Queen Fighting For The Title
 Dm                C         F           Bb
Instead Of Being Sixteen & Burning Up A Bible
 Dm             C              F    Gm
Feeling Super, Super -Super!!!- Suicidal
      Dm    C           F      Bb
The Wasted Years, The Wasted Youth
      Dm    C         F     Bb
The Pretty Lies, The Ugly Truth
         Dm      C         F       Bb
And The Day Has Come Where I Have Died
  Dm     C         F     Bb    Dm    C    F
Only To Find I've Come Alive  -Come Ali I I Ive,-

Interlude: Dm  C  F  Bb

   Dm            C      F     Bb
I Wish I Wasn't Such A Narcissist
   Dm      C      F     Bb 
I Wish I Didn't Really Kiss
      Dm      C      F     Bb
The Mirror When I'm On My Own
    Dm        C    F     Bb
Oh God! I'm Gonna Die Alone
Dm    C       F          Bb
Adolescence Didn't Make Sense
   Dm      C     F      Bb
A Little Loss Of Innocence
     Dm    C       F       Bb
The Ugly Years Of Being A Fool
       Dm         C     F     Bb
Ain't Youth Meant To Be Beautiful?


        Dm               C               F          Bb
Yeah I Wish I'd Been A, Wish I'd Been A Teen, Teen Idle
 Dm              C          F                Gm
Wish I'd Been A Prom Queen Fighting For The Title
  Dm        C                 F           Bb
Instead Of Being Sixteen & Burning Up A Bible
  Dm            C             F      Gm
Feeling Super, Super -Super!!!- Suicidal
     Dm      C         F       Bb
The Wasted Years, The Wasted Youth
     Dm     C         F    Bb
The Pretty Lies, The Ugly Truth
        Dm       C         F       Bb   
And The Day Has Come Where I Have Died
  Dm     C         F      Bb
Only To Find I've Come Alive


Dm              C           F      Bb
Feeling Super, Super, Super!!! Suicidal
Dm              C           F      Bb
Feeling Super, Super, Super!!! Suicidal
      Dm  C  F   Bb
I've Come Alive
This arrangement for the song is the author's own work and represents their interpretation of the song. You may only use this for private study, scholarship, or research. UkuWorld and its derivatives do not own any songs, lyrics or arrangements posted and/or printed.

13 Comments

  1. UkeEmoTrash

    for -5 i cut out the E. its easier that way

  2. FrancesIvy

    what stunning pattern do you use? and does anyone else pluck the first 2 lines of the chorus

  3. TWENTYONE!DEMOWISE

    uh how can I use a capo in this? Is it needed? I just got one today.

  4. aaaa this is so hard

  5. I’m pretty sure when it says D it’s just a typo. Dm is the right chord

  6. ghetto.stilettos

    tbh +2 is easier lol except for E

  7. -5 is much easier! (except for E)

  8. Grell Sutcliff

    I replace the D as Dm I think it sounds much better :)

  9. yeah, things sound a lot better with all D majors replaced as D minors or F majors, and I find it a lot nicer sounding if the G minors were just left to be B flats. All of this is just my input, of course. Hope this helps someone!

  10. just a suggestion, but I find it sounds really weird using d major in the chorus, I replace it with f major

  11. At the end, the lyrics do not include the word suicidal, instead it goes “Feeling super! Super! Super!
    Feeling super! Super! Super!
    I’ve come alive”
    And i prefer to leave out the Bbs on that part

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Want to talk about something more than only this song? Check out the UkuWorld Community today! Talk about similar interests or get some ukulele related help. Login with your UkuTabs account or create a new one and join the conversations.

Please do not ask for strumming patterns. Sharing online how to literally play a song (i.e. strumming, rhythm and tempo) is not allowed by the MPA (Music Publishers Association) because of copyright issues.

Carefully listen to the song and try to really "feel" the rhythm. Once you get the basics of strumming, I can assure you it'll go real quick. Maybe the strumming guide can help you on your way.

Discover UkuWorld