Chords in this song

C chordF chordG chord

chords or tablatures

Switch orientation
Lyrics don't fit on one line? Try landscape mode instead of portrait.

remember keys
CC chord                  CC chord
There you see her, sitting there across the way.
FF chord                      FF chord
She don't got a lot to say but there's something,
CC chord
about her.
GG chord
And you don't know why,
FF chord
But your dying to try
CC chord
You wanna kiss the girl

Verse 2
CC chord                 CC chord
Yes you want her, look at her you know you do.
FF chord                            FF chord
Possible she wants you too, there is one way
CC chord
to ask her.
GG chord
It don't take a word, not a
FF chord
single word go on and
CC chord
kiss the girl

Chorus
CC chord
shalalalalala
FF chord
My oh my, look like the
CC chord
boy to shy, ain't gonna,
GG chord
kiss the girl
CC chord
Shalalalalala
FF chord
Ain't that sad, ain't it a
GG chord
shame, too bad
CC chord
he gonna miss the girl.

Verse
CC chord                  CC chord
Nows your moment, floating in a blue lagoon.
FF chord                      FF chord
Boy you better do it soon, no time will be better
CC chord
She don't say a word
GG chord
and she won't say
FF chord
a word, until you
CC chord
Kiss the girl

Chorus
CC chord
shalalalalala
FF chord
Don't be scared you got the
CC chord
mood prepared, go on and
GG chord
kiss the girl
CC chord
Shalalalalala
FF chord
Don't stop now,
GG chord
don't try to hide it how
CC chord
you wanna kiss the girl.

Chorus
CC chord
shalalalalala
FF chord
Float along and listen
CC chord
to the song, the song say
GG chord
kiss the girl
CC chord
Shalalalalala
FF chord
Music play, do what
GG chord
the music say
CC chord
you gotta kiss the girl.

Outro
CC chord             FF chord
You’ve got to kiss the girl
CC chord           GG chord
Why don’t you kiss the girl
CC chord         FF chord
You gotta kiss the girl
GG chord       CC chord             CC chord FF chord CC chord
Go on and kiss the girl
This arrangement for the song is the author's own work and represents their interpretation of the song. You may only use this for private study, scholarship, or research. UkuWorld and its derivatives do not own any songs, lyrics or arrangements posted and/or printed.

7 Comments

  1. ooopsnevermind

    For:
    G
    And you don’t know why
    F
    But your dying to try

    I like to use G7 instead of F.

  2. PrettyBlueOneTwo

    The “C” is supposed to be above “no time”

  3. PrettyBlueOneTwo

    I prefer to do this

    F C
    Boy you better do it soon,no time

    would be better
    G
    She don’t say a word and she
    F
    Won’t say a word until you
    C
    Kiss the girl

  4. lalizzziela

    i like -5 and the original

  5. i like -2 but idk

  6. PrettyBlueOneTwo

    I Love this song! anyone have a good strumming patterns? (im kinda a noob)

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Want to talk about something more than only this song? Check out the UkuWorld Community today! Talk about similar interests or get some ukulele related help. Login with your UkuTabs account or create a new one and join the conversations.

Please do not ask for strumming patterns. Sharing online how to literally play a song (i.e. strumming, rhythm and tempo) is not allowed by the MPA (Music Publishers Association) because of copyright issues.

Carefully listen to the song and try to really "feel" the rhythm. Once you get the basics of strumming, I can assure you it'll go real quick. Maybe the strumming guide can help you on your way.

Discover UkuWorld