Chords in this song

chords or tablatures

Switch orientation
Lyrics don't fit on one line? Try landscape mode instead of portrait.

remember keys
	      Am      D7  
	We're jamming
	F                   Em7  
	I wanna jam it with you,
	      Am      D7       
	We're jamming jamming
	      F                     Em7  
	and I hope you like jamming too.
	         Am             D7         Am       D7   
	Ain't no rules ain't no vow we can do it anyhow
	    F                        Em7    
	and I Jah know will see you through,
                   Am             D7           Am          D7    
	'Cos every day we pay the price with a loving sacrifice
        F                       Em7     
	jamming till the jam is through.


	We're jamming
	to think that jamming was a thing of the past,
	We're jamming
	and I hope this jam is gonna last.
	No bullet can stop us now we neither beg nor will we bow
	neither can be bought nor sold.
	We all defend the right that the children us unite,
	your life is worth much more than gold.

              Am              D7
	We're jamming jamming jamming jamming
	      F                          Em7
	We're jamming in the name of the Lord.
              Am              D7
	We're jamming jamming jamming jamming
	      F                           Em7
	We're jamming right straight from Jah.
	Am         Dm
	Holy mount Zion
	Am         Dm
	Holy mount Zion
	Am             Am
	Jah sitteth in mount Zion
	Am            Am
	And rules all Creation, yeah we're,
	Am            D7
	we're jamming.


	We're jamming
	I wanna jam it with you.
	We're jamming jamming
	I'm jammed I hope you're jamming too.
	Jam's about my pride and tryth I cannot hide
	to keep you satisfied.
	True love that now exist is the love I can't resist
	so jam by my side.

	      Am              D7	
	We're jamming jamming jamming jamming
	F                   Em7
	I wanna jam it with you.
	Am              D7
	Jamming jamming jamming jamming
	F                     Em7
	hope you like jamming too.
This arrangement for the song is the author's own work and represents their interpretation of the song. You may only use this for private study, scholarship, or research. UkuWorld and its derivatives do not own any songs, lyrics or arrangements posted and/or printed.

7 Comments

  1. Nice for very easy strumming and jammin: transpose to +5 and use Em7 :-)

  2. Daniel Jones

    Hi there,

    I’m new to the Ukulele and am keen to learn this song. What sort of strum do you find works best?

    Cheers

  3. Is Gbm7 corresct?

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Want to talk about something more than only this song? Check out the UkuWorld Community today! Talk about similar interests or get some ukulele related help. Login with your UkuTabs account or create a new one and join the conversations.

Please do not ask for strumming patterns. Sharing online how to literally play a song (i.e. strumming, rhythm and tempo) is not allowed by the MPA (Music Publishers Association) because of copyright issues.

Carefully listen to the song and try to really "feel" the rhythm. Once you get the basics of strumming, I can assure you it'll go real quick. Maybe the strumming guide can help you on your way.

Discover UkuWorld